Starbucks a Tencent  

Autor:
Publikované: 2016-12-12 00:08:00


Starbucks a Tencent oznámili strategické partnerstvo

Starbucks a Tencent oznámili strategické partnerstvo s cieľom spustiť funkciu darčekov pre službu WeChat v Číne Spoločnosti začnú začiatkom budúceho roka spoločne vyvíjať funkciu darčekov zameranú na posilňovanie medziľudských vzťahov cez okamžitý prenos vďačnosti a lásky v podobe darčekov Starbucks Spolupráca zahŕňa rozšírenie dostupnosti služby WeChat Pay v predajniach Starbucks v Číne od 8. Decembra.

 

Belinda Wongová, výkonná riaditeľka spoločnosti Starbucks Čína oznamuje strategické partnerstvo so spoločnosťou Tencent s cieľom vytvoriť v Číne novú funkciu obdarúvania a doplnkovú mobilnú platobnú službu. (Foto: Business Wire)

Vďaka tomuto partnerstvu sa Starbucks stane prvou maloobchodnou značkou, ktorá prostredníctvom aplikácie WeChat v Číne prepojí a zavedie služby obdarúvania sa a digitálne platby. S dosahom na 846 miliónov aktívnych používateľských účtov mesačne po celom svete (údaj z tretieho štvrťroku 2016), nová integrovaná funkcia umožní zákazníkom v Číne okamžite a pohodlne podarovať priateľom a príbuzným niečo zo Starbucks. Odo dneška budú môcť tiež zákazníci Starbucks využiť službu WeChat Pay ako spôsob platby za nákup v takmer 2 500 kaviarňach Starbucks po celej Číne.

„Starbucks a Tencent vyznávajú podobné hodnoty. Prostredníctvom našich produktov a služieb sa snažíme posilniť vzťahy medzi ľuďmi a som rada, že môžeme spolupracovať s uznávaným a etablovaným lídrom v oblasti mobilných komunikácií v Číne,“ povedala Belinda Wongová, výkonná riaditeľka spoločnosti Starbucks Čína. „Toto nové strategické partnerstvo využije silné stránky oboch spoločností a vytvorí skutočnú platformu pre obdarúvanie typu online-to-offline, ktorá jedinečným a silným spôsobom prehĺbi naše prepojenie so zákazníkmi. Darčekové karty Starbucks patria medzi najobľúbenejšie darčeky na svete a rovnako sa tiež chceme stať najčastejšie digitálne darovanou značkou na čínskom trhu.“

„Strategická spolupráca medzi WeChat a Starbucks nám umožní jednoducho poskytnúť stovkám miliónov používateľov aplikácie WeChat v Číne jedinečný zážitok v podobe nákupu v Starbucks,“ povedal Allen Zhang, senior výkonný viceprezident spoločnosti Tencent. „Sme radi, že si nás spoločnosť Starbucks vybrala za svojho partnera a tešíme sa na prehĺbenie dobrých vzťahov s našimi zákazníkmi vďaka službám najvyššej kvality.“

Starbucks si dal záväzok ponúkať inovatívne digitálne služby, ktoré prekvapia, potešia a prinesú ešte lepší „Starbucks zážitok“ zákazníkom na čínskom trhu. Internetová darčeková platforma predstavuje súčasť vývoja značky v digitálnom svete, ktorého cieľom je nadviazať kontakty so zákazníkmi prostredníctvom digitálnych kanálov, vrátane mobilnej aplikácie Starbucks®, vernostného programu My Starbucks Rewards® a sociálnych médií.

Vyvinutá spoločne spoločnosťami Starbucks a WeChat, funkcia darčekov podporuje každodenné prejavy náklonnosti a vďačnosti medzi rodinnými príslušníkmi a priateľmi. Zákazníci si budú môcť vybrať darček alebo produkt značky Starbucks a pridať osobnú správu, ktorou vyjadria lásku, vďačnosť alebo len niekomu zlepšia deň. Príjemcovia týchto osobných a jednoduchých prejavov náklonnosti si budú môcť uložiť svoje darčeky a správy v rámci svojho WeChat účtu a neskôr si ich uplatniť v čínskych kaviarňach Starbucks, aby si vychutnali neporovnateľný „Starbucks zážitok“.

V rámci partnerstva Starbucks zavedie možnosť platiť za nákup v jeho maloobchodnej sieti pomocou funkcie WeChat Pay, čo je súčasťou úsilia spoločnosti neustále zvyšovať spokojnosť zákazníkov so službami. Táto funkcia digitálnej bezhotovostnej platby, ktorá užívateľom umožňuje platiť za tovar a služby pomocou mobilného zariadenia, je jednou z najobľúbenejších platobných metód v Číne. V marci roku 2016 malo viac ako 300 miliónov užívateľov prepojené svoje bankové karty so službou WeChat alebo QQ, ďalšou vlajkovou službou spoločnosti Tencent.

Dnešné oznámenie partnerstva nadväzuje na rýchlo expandujúce portfólio digitálnych inovácií spoločnosti Starbucks v Číne, ktoré spája výnimočnú skúsenosť z kaviarne s novou skúsenosťou stretnutia sa v digitálnom priestore. Tento rok už Starbucks v Číne spustil mobilný platobný systém, ktorý má členom vernostného programu My Starbucks Rewards® (MSR) poskytnúť prístup k rýchlemu, hladkému a pohodlnému spôsobu platby za nákup prostredníctvom predplatenej darčekovej karty Starbucks cez mobilné zariadenia.

O spoločnosti Starbucks

Od roku 1971 sa spoločnosť Starbucks Coffee Company zaoberá výberom a pražením vysoko kvalitnej kávy Arabica pri zachovaní najvyšších etických štandardov. S predajňami po celom svete je dnes spoločnosť Starbucks popredným predajcom vybraných druhov praženej kávy na medzinárodnom trhu. Vďaka našej neutíchajúcej snahe vynikať a našim hlavným zásadám, prinášame jedinečný zážitok Starbucks do života každého zákazníka s každou jednou šálkou. Ak to chcete zažiť tiež, navštívte nás v jednej z našich kaviarní alebo on-line na Starbucks.com a prostredníctvom tlačového centra Starbucks Newsroom.

O službe WeChat

WeChat vytvára a realizuje inovatívne technológie, ktoré ľudí spájajú, umožňujú im komunikáciu a zdieľanie obsahu. WeChat, mobilná aplikácia pre komunikáciu určená pre používateľov inteligentných telefónov, je jednou z najrýchlejšie rastúcich aplikácií tohto typu na svete so stovkami miliónov užívateľov. WeChat ponúka užívateľom zábavu a dynamické vlastnosti, spája možnosť posielať správy, používať sociálne siete a hrať hry v jednom interaktívnom produkte, a to s komplexným rozsahom nastavenia súkromia a bezpečnosti, ktoré možno ľubovoľne upraviť na mieru.

Aplikácia WeChat užívateľom poskytuje centrálny bod ovládania, prostredníctvom ktorého môžu zdieľať hlasové správy, fotky, videá a textové správy naprieč celým svojim sociálnym ekosystémom. Pomocou oficiálnych účtov dáva WeChat značkám možnosť ponúkať bohatý a lákavý obsah vhodný pre použitie na dotykovom displeji, ktorý im umožní zapájať sa do komunity a ďalej ju rozvíjať. WeChat je k dispozícii na stiahnutie pre Android, iOS, operačný systém Windows, internetový prehliadač, Mac a PC.

Pôvodné znenie správy nájdete na stránkach businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161207005936/en/

Zdroj: Starbucks Coffee Company

Photo

Belinda Wongová, výkonná riaditeľka spoločnosti Starbucks Čína oznamuje strategické partnerstvo so spoločnosťou Tencent s cieľom vytvoriť v Číne novú funkciu obdarúvania a doplnkovú mobilnú platobnú službu. (Foto: Business Wire)

Kontakt:

Starbucks Coffee Company

tel.: 206-318-7100

press@starbucks.com

zdroj:tasr

 



Diskusia k článku:

Zatiaľ tu nie je žiadny príspevok.