Nová diéta  

Autor:
Publikované: 2015-09-22 22:28:00


Nová diéta je účinnejšia ako slávna predchodkyňa 5:2

Ameriku valcuje nová Rýchla diéta. Vyvinul ju tím vedcov, ktorí chceli dať ženám náhradu za predošlú slávnu predchodkyňu „5:2“. Jej výhodou je, že počas jej držania nepríde len k redukovaniu hmotnosti, ale aj k zlepšeniu zdravotného stavu.

Rýchla diéta zlepšuje imunitu, znižuje riziko srdcových problémov a rakoviny a taktiež pôsobí na organizmus omladzujúco. Trvá len pár dní, takže ženám nehrozí, že by na ňu nemali trpezlivosť. Odborníci ju odporúčajú zopakovať maximálne štyrikrát ročne, aby ste si takto opäť naštartovali metabolizmus.

Táto diéta trvá len päť dní. Počas nej prijmete striktne obmedzené množstvo kalórií. Tajomstvo spočíva v správnom vyvážení príjmu proteínov, tukov a karbohydrátov. Každý deň sa tak mení ich zloženie, aby telo dostalo vyváženú stravu. Organizmus tak nebude trpieť a navyše sa jednotlivé orgány prečistia. Vďaka tomu sa zlepší ich činnosť a odľahčí vás to od viacerých zdravotných problémov.

Strava je zložená tak, aby ste počas nej veľmi nehladovali a zároveň aby bola vhodná pre široké spektrum ľudí. Môžu sa na ňu dať teda aj starší ľudia, ktorí ju môžu brať ako celkovú očistu so zhodením pár kilogramov ako bonusom navyše.

Výhodou tejto diéty je i fakt, že nie je jednostranne zameraná. Takže telo dostane všetky potrebné látky a nemôže vám nijako ublížiť. Potrebné je doplniť ju o pravidelný pitný režim. Ten môže pozostávať z čistej vody, minerálnej vody alebo bylinkového čaju bez pridania cukru. Po jej skončení jedzte prvé dni ešte ľahšiu stravu, aby telo nezažilo šok. Ideálne je začať napríklad zeleninovou polievkou a šalátom.

Vzor Rýchlej diéty:

1. deň – 1090 kalórií

Raňajky: čierny alebo zelený čaj, jedno varené vajce a jeden krajec celozrnného toastového chleba

Obed: káva alebo čaj, malý zelený šalát s avokádom, dresing z olivového oleja

Olovrant: dve mandle

Večera: veľká porcia polievky z miešanej zeleniny a fazule s kúskom celozrnného chleba

2. deň – 725 kalórií

Raňajky: čierny alebo zelený čaj, jedno varené vajce s grilovanou paradajkou

Obed: japonská polievka Miso

Olovrant: 7 kúskov vlašských orechov

Večera: Zelenina s fazuľou a čili, dve čajové lyžičky kyslej smotany

3. deň – 725 kalórií

Raňajky: čierny alebo zelený čaj, krajec celozrnného toastového chleba s dvoma čajovými lyžičkami masla z kešu orieškov /môžete vymeniť za polovičné množstvo arašidového masla alebo klasického masla/

Obed: presso, 100 gr údeného lososa, žeruchový šalát

Olovrant: 100 gr čučoriedok

Večera: veľká porcia zeleninovej polievky

4. deň – 725 kalórií

Raňajky: čierny alebo zelený čaj, polovica avokáda, krajec celozrnného toastového chleba

Obed: presso, 250 ml mandľového mlieka

Olovrant: dve kocky 70 percentnej kvalitnej čokolády

Večera: veľký zelený šalát, 100 gr kreviet, dresing z olivového oleja a citrónovej šťavy

5. deň – 725 kalórií

Raňajky: čierny alebo zelený čaj, 2 varené vajcia

Obed: polovica avokáda s toastom, Miso polievka

Olovrant: jablko

Večera: veľká porcia zeleninovej polievky, 10 gr opečených píniových orieškov

Zdroj: http://diva.aktuality.sk/clanok/45717/nova-dieta-je-ucinnejsia-ako-slavna-predchodkyna-5-2/



Diskusia k článku:

Zatiaľ tu nie je žiadny príspevok.